Aprovada la cessió gratuïta dels terrenys per a la nova estació d’autobusos

Aprovada la cessió gratuïta dels terrenys per a la nova estació d’autobusos

La cessió gratuïta al Consell Insular de Menorca dels terrenys per a la nova estació d’autobusos ja ha estat aprovada pel Ple ordinari de maig.

Amb una superfície de 6.031 metres quadrats, aquest espai de titularitat municipal està situat a la zona del Canal Salat i farà possible la construcció d’una infraestructura necessària per avançar cap a una mobilitat més ordenada, sostenible i adaptada a les necessitats de Ciutadella i del conjunt de l’illa.

Després de l’aprovació, el passat abril, del conveni marc entre l’Ajuntament de Ciutadella i el Consell Insular de Menorca, la cessió dels terrenys mantindrà la seva naturalesa de domini públic i quedarà afectada exclusivament a la construcció i funcionament de la nova estació.

El conveni de cessió implica que el Consell assumirà la tramitació urbanística necessària, així com la redacció dels projectes, l’execució de les obres i la posada en funcionament de l’equipament.

“Aquesta aprovació és una passa important per reforçar el transport públic i oferir un servei més digne, eficient i accessible”, ha afirmat Maria Jesús Bagur, alcaldessa de Ciutadella i secretària d’Organització del PSM Més per Menorca.

La nova estació d’autobusos ha de contribuir a millorar les connexions, ordenar millor els desplaçaments i reduir la dependència del vehicle privat, especialment en un context de pressió creixent sobre la mobilitat a Menorca.

Temes